"הערפל מתחיל להתפזר סביב דרעי שיכול לשרטט את גבולות החשדות"

    המקורב הוא ציר מרכזי בחקירה ודמות משמעותית בתיק. אך טבעי היה שלמשטרה יש אינטרס לקחת ממנו גרסה ראשונה
    ישראל פריי 3 Comment on "הערפל מתחיל להתפזר סביב דרעי שיכול לשרטט את גבולות החשדות"

    החקירה באזהרה של מקורב מאוד לדרעי, מכניסה לכוננות את המערכת הפוליטית • האם המשטרה בדרך לחקור את דרעי? איך חקירת המקורב מקדמת את דרעי? ומה אפשר לחשוף במסגרת צו איסור הפרסום? • פרשנים משוחחים עם 'קול חי'

    צילום: עמית שאבי
    המקורב הוא ציר מרכזי בחקירה ודמות משמעותית בתיק. אך טבעי היה שלמשטרה יש אינטרס לקחת ממנו גרסה ראשונה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקוות דרעי להתמוססות החקירה המשטרתית נגדו – הולכת ומתפוגגת. מקורב מאוד ליו"ר ש"ס נחקר היום באזהרה במשטרה. ע"פ דיווחים בתקשורת, בימים הקרובים צפוי דרעי להיחקר במשטרה. על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום גורף.

    פרשן ערוץ 10 ברוך קרא, ניסה ללהטט ב'מהדורה המרכזית' בין עיבוד הנתונים והצגתם למאזינים, לבין המגבלות המתבקשות, והצליח להציג תמונת מצב לחקירה ההולכת ומסתעפת. "אותו מקורב שנחקר היום, ביצע את אותם מעשים הקשורים לעבירות כלכליות ומתכתבים עם חשדות בטוהר המידות, יחד – על פי החשד – עם אריה דרעי".

    קרא הוסיף: "המקורב הוא ציר מרכזי בחקירה ודמות משמעותית בתיק. אך טבעי היה שלמשטרה יש אינטרס לקחת ממנו גרסה ראשונה". כשאבי מימרן תהה האם החקירה היום מקדמת את דרעי שהולך ומקבל תמונת מצב בהירה יותר באשר לחשדות נגדו, אמר קרא: "אחת המגבלות שבטוח הוטלו על הנחקר הוא שאסור לו לדבר עם אף אחד על נושאים הקשורים לחקירה, בטח לא עם דרעי".

    בכיר ערוץ 10 חלק תמימות דעים עם בכיר 'קול חי', באשר להערכה כי ערפל החקירה הולך ומתפזר מעל דרעי. "אין ספק שהחקירה במידת מה תסמן באופן ברור את גבולות הגזרה של התיק, הערפל מתפזר מעט אמנם לא לחלוטין, אבל כעת הוא יודע מה מכלול הדברים שיכולים להיות קשורים. הוא העריך אותם לאור פרסומים שונים בתקשורת כי מדובר בנושאי נדל"ן כלכליים, כעת הוא יכול לדעת באיזה גזרה ואזור מחפשים. אני מניח שהחקירה תחזק את המודיעין הגלוי שהוא אוסף, לא מדובר בסודות מוסד אלא בהתנהלות של אנשים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה סתם שטיות כל הסיפור. גזעניים!!!

    2. 2

      מי אמר שזה שטויות מה הוא מלאך כולם גונבים רק אחרים יודעים להסתיר

    3. 1

      עם כל הכאב והצער האמיתי. אבל חבל! פשוט חבל! טעית פעם אחת עם מרן הרב שך, חבל שעשית זאת שוב…. ודי למבין.
      חבל שהוא לא קולט שרבנים זה לא חברים שלו…חבל….!!